Derksen Advocatuur
Voor Derksen Advocatuur heeft Studio Benevolo Grafisch ontwerp een nieuwe branding ontworpen. Voor de naam ‘Derksen Advocatuur’ heeft Studio Benevolo gekozen voor een strak en duidelijk lettertype, “Sculpin”, die goed leesbaar is en een professionele uitstraling heeft. Het merkbeeld is in de vorm van een abstracte weegschaal voor het afwegen van feiten en omstandigheden en het Griekse tempel symbool van de samenleving, simpel en stijlvol. Goud is een kleur welke een chique effect creëert. De combinatie tussen goud en donker blauw geeft een professionele en serieuze uitstraling.
Het logo wordt verder doorgevoerd in een complete huisstijl, bestaande uit een visitekaartje, briefpapier en enveloppen. De bedrijfsidentiteit is een fundamenteel element van elk bedrijf, nuttig om zijn aanwezigheid op de referentiemarkt te bevestigen.
Heeft uw bedrijf ook behoefte aan een nieuw merk en/of een nieuwe huisstijl?
Studio Benevolo Grafisch ontwerp kan u helpen bij het ontwikkelen van een aantrekkelijke branding en een nieuwe huisstijl, dit alles zal u helpen professionaliteit en competentie over te brengen en in het bijzonder zal de huisstijl ook de functie hebben om u gemakkelijker identificeerbaar en herkenbaar te maken, zowel door het publiek als uw klanten.
Neem contact met ons op.